Reteta aperitive cu crema avocado si oua de prepelita pe paine integrala

 


#reteta #aperitive #cremaavocado #ouaprepelita

Crema de avocado si oua de prepelita pe paine integrala – canapeuri pentru bufet suedez. Felii de paine integrala (cu seminte) unse cu o pasta fina din avocado, bine asezonata peste care punem cate jumatate de ou de prepelita. Avocado este foarte sanatos deoarece contine antioxidanti si grasimi omega 3, 6 si 9. Aceasta reteta se prepara foarte rapid si usor si are un gust grozav. 

INGREDIENTE

+ 10 felii de paine integrala 

+ 2 buc. avocado mari

+ ½ lamaie (zeama si coaja rasa)

+ sare

+ piper negru proaspat macinat

+ 20 de oua de prepelita fierte

+ micro greens (germeni) pentru decor

PREPARARE

Am taiat in doua avocado, i-am indepartat samburele(fara sa il arunc!). Am scobit miezul cu o lingura inoxidabila si l-am asezat intr-un castron mai inalt. Am ras coaja de la o jumatate de lamaie si am stors si sucul ei peste avocado. Nu are nevoie de ulei deoarece avocado contine suficiente grasimi. Am mixat totul cu un mixer de mana pana ce am obtinut o pasta fina. Am asezonat totul cu sare si piper negru, proaspat macinat. Am obtinut o crema de avocado extra gustoasa!

Sfat: daca nu folositi imediat crema ea poate fi refrigerata cateva ore intr-un recipient bine inchis numai daca asezati in ea samburele de avocado (pur si simplu il cufundati in pasta). El are rol antioxidant si ajuta la conservarea cremei.

Ouale de prepelita le-am asezat intr-o craticioara cu apa rece si putin sare si le-am fiert 2 minute din momentul in care apa a inceput sa clocoteasca. Dupa scurgerea acestui timp le-am bagat sub jet de apa rece si le-am lasat sa se raceasca bine inainte de a le decoji.

Am taiat in 4 fiecare felie de paine integrala. Bucatile le-am asezat intr-o tava si le-am prajit la cuptorul incins la 200 C cateva minute pe fiecare parte (cam 2-3 minute). Le-am lasat la racorit. Pe fiecare feliuta de paine am asezat cate o lingurita de crema de avocado si cate o jumatate de ou fiert. Am decorat canapeurile cu germeni (micro greens) si le-am mai presarat cu putin piper negru. Am folosit germeni de ridiche. Sunt gata de servire! Se pot combina pe platouri cu alte canapeuri sau se pot servi ca atare alaturi de un vin alb sec. POFTA BUNA!

Reteta si poza de pe savoriurbane.com

Comments

Popular posts from this blog

Reteta supa de prepelita

Reteta Oua de Prepelita Pane

Tratament cu oua de prepelita